"ich treibe sehr viel Sport, putze die Zähne und ärgere meine Scwester"

det ska jag kunna utantill.
till nån gång.
 det är tyska och betyder: jag utövar väldigt mycket sport, borstar tänderna och bråkar med min syster.
 japp.
och sen ska jag kolla upp suzanne collins till mitt författarporträtt ((HUR STAVAS DET?? POTRÄTT/PORTRÄTT))
det enda jag vet om henne nu är att hon gillar fladddermöss, är rädd för råttor och har uselt lokalsinne... och hennes man heter Cap. han har, som tur är, bra lokalsinne.
och förutom hungerspelen har hon skrivit om en kille som heter gregor och han träffar på gigantiska kackerlackor i underlandet.
 bra va?! och skitdatorn funkar som vanligt inte...
julia har fått mobilt bredband till sin som hon ska använda hos mormor, men jag har en plan.

idag är jag frisk i knät, officiellt.
inofficiellt har det inte förändrats de senaste två veckorna.
och den där jävla remissen skickas bara fram och tillbaka... varför kan man inte stämma folk i Sverige?? "det här är Sverige, och vi stämmer inga fler ... det här är sverige snäll stämm när ingen ser"

men idag cyklade jag på min cykel för första gången officiellt. inofficiellt var det i fredags men nu har jag pumpat däcken och... inget mer. men jag gillar min cykel. både crescent och contessa. och jag kanske ska få en till. en racer.

 fast den jag helst vill ha är jättedyr. eller inte jättedyr men för dyr. men ingen vill läsa om mina cyklar så nu tänker jag sluta.

 det är TÄMME på tv ikväll, jag vill se men det är typ sent. och jag är redan trött.
 men nu önskar jag er en god natt.

I'M AWAY LAUGHING ON A FAST CAMEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0