home sweet home ive been away for too long

sannerligen.

okej, jag har varit i 

SWEEIITHSG

, om man stavar som sofia.
men det gör inte jag, 

men, det var meningen att det skulle vara en trevlig skidsemester. på tredje åket vred jag till knät. då tog min skidsemester slut.
jag skulle böja mig ner och spänna pjäxorna men tappade balansen och ramlade och sen när jag skulle ta mig upp igen som... ja. jag kom helt enkelt inte upp. istället låg jag där på marken och svor mot snön. men de andra i den "snabba" gruppen tyckte att jag inte kunde ligga där så två stycken fick typ dra upp mig. sen fick jag stå där och skaka på ett ben tills pappa kom med den långsamma gruppen. och sen orkar jag inte berätta mer än att jag kom ner på släde och sen elbil och sen sa doktorn att jag inte fick åka skidor och allt det kostade 700 frang typ. och juste jag fick ett kylsprej som stinker menthol. en frang är 7 kr.
resten av veckan spenderade jag i Schweiz fulaste hotellrum och läste LYCKAN ÄR EN SÄLLSAM FÅGEL.

KUUUL

men nu är jag hemma igen.
och trött. jag vaknade varenda natt (släktingars andningsproblem) och var vaken i minst två timmar.

i'm away laughing on a fast camel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0