won't someone stop this song so i won't sing along

okej jag är sämst på det här med att börja...
 just nu funkar inte mitt spotify vilket jag inte tycker är så kul.

det råkade visst bli så att jag inte skrev någonting igår, eller förrgår men jag har varit trött och jag är fortfarande tröttt...

idag har jag varit till den stora staden och sett filmen AVATAR. jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den, det var så mycket att ta in. men den var trevlig att titta på. och hellre sitta på en biograf än springa runt i snöstormen.

men nu ska jag gå och lägga mig (eller först ska jag dricka något...) och imorgon ska jag inte göra någonting.

eller jo, jag ska städa så att jag får mina pengar som jag kan göra av med på bokrean =^D

men nu ska jag gå och lägga mig

nej först ska jag dricka.

and then i'm off to bobos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0