testar, testar 1 2 1 2 troll ställer till med hiskeligheter när de blir arga

okej jag vet att jag har haft det här rubriken förut men jag orkar inte tänka ut en ny och ingen kan ändå bevisa någonting för jag har tagit bort alla mina gamla inlägg.... hehehe

nu är jag hemma hos sofia och pratar med issa i ena örat.
jag gillar inte fias tangetbod för det stavar fel...

imorgon har jag engelskaprov och jag ska ha MVG ='D
och nej jag är inte klar än, och jag kommer tillbaka.
någongång

I'm away laughing on fast camel =^D
och min smiley är inte ful!!

Kommentarer
Postat av: isa

please tell me your going as a teenage werewolf!!



Oh well, i'm also away laughing on a fast camel ^^'

2010-02-15 @ 20:04:51
URL: http://nyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0