kent <3

ahh igentligen borde jag sova men jag kan inte och dessutom mådte jag hinna med det här innan jag åker till Schweiz och det här är enda tillfället jag får.
ååååhh det var underbart. och det tog slut.
men jag såg en massa och jocke! och han pratade och aaaaaaah!!!
 jag stod typ fem meter ifrån honom... eller sju kanske...

KENT!!!! OCH JAG HAR TVÅ TRÖJOR! EN KENT-TRÖJA OCH EN TÖNT-TRÖJA OCH JAG ÄÄÄLSKAR KENT!! (svarta linjer)åhh jag vet vilken låt det var men jag kommer inte ihåg... men det var fint och nu sitter jag här, trött och ont i huvudet. fast jag dricker vatten ur en julmustflaska.

MEN JAG HAR SETT KENT!!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

JAG DÖÖÖÖR!

MEN DU OCH JAG SKA ALDRIG DÖ.

godnatt, godmorgon och ha ett trevligt lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0