i wish you got the flu

jag har ont i magen.
dels för att jag är magsjuk och dels för att jag är  nervöööös. mest för att jag ska på teater ikväll och jag har ingen aning om hur jag tar mig dit eller var det är... sen för att jag ska bort på lördag och jag måste packa ikväll för imorgon är det kent och jag har ingen aning vad jag ska ha med mig.
idag har jag varit hemma från skolan och sovit, det var väldigt skönt. sen var jag tvingad ut i kylan för att hämta "mille" på dagis. de kallar honom så för att det finns en hund som heter baloo där och e hör inte skillnad på milou och baloo, därför kalas han mille. undrar om baloo kallas balle? men snart kommer mamma hem och jag måste duscha.

i'm away laughing on a fast camel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0